Saturday, July 2, 2011

akhirnya tamat sudah

salam to all my beloved readers :)
dah bersawang dah blog aku ni kan,
yela lama x uptdate benda bukan - bukan dalam ni
hehe.

rase macam nak uptdate tapi tu lah x de idea
otak ni pon bukan jenis kreatif buat ayat manis - manis

okay, akhirnya tamat sudah diploma aku selama 3 tahun
ALHAMDULILAH berhempas pulas aku usha selama
3 tahun akhirnya dapat juga aku segulung diploma.

lepas ni nak kerja?
urmm tak kot,sebab aku ni pemalas untuk bekerja lagi
ish2 apa nak jadi kan. macam mana nak jadi kaya kalau malas macam ini
HEHE.

lepas ni insyaALLAH aku akan meyambung untuk ijazah pulak.
perasaan takut tu mesti ada.
yela ijazah ni mungkin lebih susah lagi
dari sebelum ni.

n aku berharap agar aku akan buat yang terbaik untuk
ijazah ini,INSYAAALAH.
yang penting banyakkan berdoa dan usaha dengan kuat.


dah dapat keputusan dah aku akan sambung di mana, tpi di mana tu.....
rahsia..........
:).

No comments:

Post a Comment